Mert akkor is le fogok fogyni.

Lili on Diet

Lili on Diet

BLOG? Már csak az hiányzik...

2018. február 18. - Lili on diet

Az elmúlt három hónapban valami elkezdődött... 

f9cbcb8061b73478b9156094a4790433.jpg

Jelentkeztem a Sír a Zsír csoportba és ettől az életem fenekestül felfordult. A lehető legjobb értelemben :) 

Most, hogy lezárult az első 100 nap döbbentem rá, hogy mennyi mindent nem dokulemtáltam... pedig hasznos lenne mind nekem mind másoknak így nem maradt más választásom. Blogot indítok ;)

 

Tudassa ez az első bejegyzés a világgal, hogy Lili jön és visszatarthatatlanúl blogot fog vezetni. ;)

 

Hétfőtől indul és terveim szerint ki fogom posztolni, hogy adott napon mit ettem és mit sportoltam :) Persze lesz azért izgisebb rész is :)

A bejegyzés trackback címe:

https://liliondiet.blog.hu/api/trackback/id/tr1013677840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása