Mert akkor is le fogok fogyni.

Lili on Diet

Lili on Diet

Eddig történt...

2018. február 18. - Lili on diet

Minden lány álmodozik az esküvői ruhájáról, én arról álmodozom, hogy beleférjek.

 

27797527_1538167146252077_4330316658787110529_o.jpg

          Sajnos egy ideje túlsúllyal küzdök, voltak már próbálkozásaim de jellemzően a legtöbbet néhány nap vagy eltelte után feladtam. Amikor megkérték a kezem nagyon boldog voltam, de a gondolat, hogy 150 kilósan keressek esküvői ruhát magamnak, eléggé kétségbe ejtett. Így nem volt más választásom, elkezdtem diétázni...

         Néhány kudarcba fulladt próbálkozás után szakemberhez fordultam, aki segített kialakítani az új étkezési szokásaim és az edzéstervem. Már a kezdeteknél tudtam, hogy nem lesz időm arra, hogy 4-5 különböző kaját elkészítsek magamnak esténként. Az edzőm azt tanácsolta, hogy rendeljek. Az ötletet fenntartással fogadtam, hiszen eddig főleg gyors kajákon éltem (chips, pizza, hamburger)  Így elképzelni sem tudtam, hogy én egészséges de mégis finom kajákat egyek. Azóta minden nap reggelit ebédet és vacsorát rendelek magamnak egy ételrendelő oldalról. Itt ne a legnagyobbakra gondoljunk hanem egy pici Dunaharaszti cégtől.

        Napi ötször étkezem, így nem vagyok éhes. A 160 grammos szénhidrátdiétát alkalmazom. Erről későbbiekben természetesen készítek posztot.

         Az edzés és az egészséges táplálkozás meg is hozta az eredményt, eddig 23 kilótól sikerült megszabadulnom. Ami szerintem egy óriási szám és hatalmas lendületet ad a folytatáshoz.

Köszönöm nekik, hogy itt megoszthattam az eddigi eredményeim. 

Folyt. köv.  �

 

A bejegyzés trackback címe:

https://liliondiet.blog.hu/api/trackback/id/tr1913680810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása